Knut nummer två

eau seå scheönunt, jag kom in i Lund. Jag vågade knappt titta på
antagningsbeskedet när jag såg att det kommit. Nu sitter jag på
biblioteket på folkhögskolan i Jönköping där jag spenderat min
senaste vårtermin, är påväg hem, men här ska jag lämna kaka
och bilen för mamma är här, så snart åker jag vidare kollektivt...
..just nu är båda två nere i kapellet och övar med någon kör,
men jag kände mig inte så motiverad så jag gick upp till ett
favvo-ställe, biblioteket. Jag älskar bibliotek!!!!

Jag tänkte väl berätta lite om Liseberg och en spontan Salem-konsert
och ja vad jag varit med om på semestern. Men just nu har jag
inga bilder eller ork tror jag, får bli senare, så nu tar jag och avslöjar
vilka tre jag skulle kunna tänka mig att gifta mig med för tillfället...


Utan inbördes ordning, med motivering:
Salem Al Fakir - Jag kände det innan konserten i Borås igårkväll, men
det är ju så man smälter när han headbangar och spelar piano, strålar
som en sol och sjunger som en... och så är han stilig i kavaj och verkar
vara supersnäll...och Salem Hammar låter fint tycker jag.
Henrik Rydström - Ni vet den jobbiga kaptenen i KFF, jag tyckte inte
om honom förut, men för den som lusläser min blogg så kan man dras
till minne ett blogginlägg tillägnat honom efter en föreläsning jag varit
på med bandylaget, känslan sitter kvar. Han har utstrålning och är smart.
Prins Carl Philip (sist men inte minst) han är ju rik och ser bra ut, jag
lär få ett fint bröllop. Mer kan jag inte säga om honom.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: