hej hopp

monster

jaha imorgon efter jobbet åker jag mot frizon, snacka om passande namn,
jag har jobbat järnet ett par dagar nu för att komma loss från jobbet och
kunna åka.

blogginläggslåt: Tommys Körberg - Stad i ljus

jag är trööött i huvudet på ett sätt.
pigg på ett annat, faktum är att alla
dessa timmar på jobbet inte gör mig
tröttast just nu, utan tanken på att jag
ska packa en väska ikväll och det måste jag
för imorgon står larmet på 05.55 och så blir det
jobb in i det sista innan jag åker till den fria zonen,
där jag komiskt nog ska jobba 6 timmar om dagen,
men det tror jag bara kommer bli trevligt faktiskt.

räkna med sammanfattning om den senaste tiden en annan gång.
nu ska här packas.
Tjohej. puss på dig!

tänk vad man associerar olika, ikväll stod tv:n på, ni vet på jobbet
och så dök Tommy Körberg upp med sin låt på ett allsångsprogram
alldeles för flamsigt för att nämnas vid namn (inte allsång på skansen).
Jag avslöjar inte vad jag tänkte på, men känn efter själv och du lär inte
tro att vi tänkte på samma sak.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: