April April

Om det ändå hade varit sant, att jag vetat vad jag ville. Men förra inlägget skrevs då det var
1 april. så det blir ingen präst av mig inte hehe....vilket betyder att jag har 12 dagar på mig
att komma på vad jag ska göra av mitt liv. Riktigt så hårt är det ju inte, rätt kul ändå, jag
kan välja nästan vad som helst. Vet inte om min idé kommer att lyckas, men siktet är inställt
på bestämma mig för ett program på högskolan, men vilket?  Ämnet kommer säkert att dyka
upp här på bloggen fler gånger innan 15 april (sista ansökningsdagen) så jag lämnar det nu.



Idag har jag, mamma och pappa varit i
Kalmar hos mormor och morfar. Det var
riktigt mysigt. Jag visade lite bilder från
Egypten. Men deras berättelser... det är
underbart när de kommer igång och
berättar saker de varit med om.






På kvällen träffade jag endel
oskarshamnare och
återvändare, mycket roligt,
imorgon blir det mer sånt!!!

Innan jag ska sova blir det två listor.




Korta-godis-berättelser-eller-tankar-lista:

1. Nu har jag godisfastat i 40 dagar, fint med påskgodis!
2. För några dagar sen på folkis pratade vi om chokladtomtar som man får vid jul,
med papper på och som är ihåliga. Hur man bryter av bitar och äter, men vissa bitar
lägger man i mitten så när man kommer ner till botten är det massa choklad kvar!
Kul att Ida gjorde likadant! Någon mer? iallafall det jag tänkte säga var att när vi
pratade om det kom jag att tänka på en påsk då jag hängde lite extra mycket med
en kille och jag fick en påskchokladkanin av hans mamma, det var ett par år sen,
men hon fick ett vykort från Eypten iallafall! haha
3. När jag kom hem igår tog jag lite godis från godispåsen som stod framme för
påskkärringarnas skull, bl.a fanns det en daim där, och idag när jag var hos mormor
och morfar mindes jag hur man kunde sitta på deras uppevåning och leka, så kom
morfar upp och gav barnbarnen varsin daim, oooh.

Kändisar-jag-inte-skulle-tacka-nej-till-en-dejt-med-listan.
(ej komplett)
1. Salem Al Fakir

happ happ.
titta inte upp på stjärnhimlen för sent, som jag gjorde ikväll när jag gick
hem från missionskyrkan vid elva. Såg hur vacker den var först när jag var
utanför huset, men dom metrarna jag hade kvar till dörren var fina.
Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: