Balans mitt i natten

Är det inte lustigt hur det kan bli vissa nätter? Ibland sover man.
Ibland vill man nästan dra av ett glädjetjut, lite för sig själv när man räknat på
hur många timmars sömn man kommer få, 8 eller kanske 8,5 otroligt!! Just så
tänkte jag igår innan jag skulle somna. Jag somnade ca 23.00.
Men något hände och 03.59 roade jag mig med att balansera mobilen på min tumme,
min fina skomakartumme. Något hjälpt av att mobilen satt i laddaren, men det gick rätt
bra faktiskt.



Hittade den här bilden på den där nya communityn jag gått med i ni vet.
Det var en fin spelning och jag tyckte verkligen det var kul att bli påmind
om den, om att vara barfota i gräset och om sommaren.

Till helgen kan det komma upp lite nya bilder här på bloggen och inte bara
massa gamla bilder på mig heller hehe, för vi ska på roadtrip med klassen.
Tyvärr ligger nog Oskarshamn för långt bort. Men kul ska det bli.

Godnatt.
Imorgon blir det snack om högskolan.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: