Jag lever!

Jag överlevde resan till Spanien.
Jag hade känslan innan jag åkte att jag skulle dö.
Kanske på resan dit? eller i Spanien? Jag har ofta den känslan.
Trodde jag skulle dö när jag åkte till Afrika med.
Men jag lever, och vad härligt det är att leva!
Störst risk att dö var nog på bilresan hem, när pensionären i vår bil körde i 150km/h,
fast jag sov och hade inte tid att tänka på sånt just då.
När jag kom hem till mitt hus var det inte så mycket mer att göra än att ställa in resväskan,
byta om till fotbollskläder och sticka på fotbollsträning..
det var skönt att röra på benen efter 12 timmar resande...
Fast jag hade gärna rest längre. Hade jag fått bestämma hade flygplanet flygit jorden runt
istället för att flyga mellan Spanien och Sverige, som bara tar 3 timmar.
Jag ville faktiskt inte kliva av planet.


Här är nästan hela gänget, efter en av spelningarna.
Vill du se fler bilder får du kolla in bilddagboken.
Länk finns på högersidan på bloggen.

Idag har jag pluggat nästan hela dagen. Förutom att jag cyklade in en sväng till stan,
och tog en promenad. Och sen på kvällen spelade jag tennis med Matilda.
Eller ja, vi stack till tennisbanan lite väl sent, det blev mörkt rätt fort,
men vi hann köra lite iallafall. Sen stack vi till donken. Vi hann prata massa.
På vägen hem såg vi en polisbil, blev rädda för att bli tvunga att betala böter för att vi inte hade
några cykellysen, så fick hoppade av cyklarna och gick istället..
Men polisen verkade ha viktigare saker för sig, han gick runt med en walkie-talkie,
en pannlampa och en schäfer.

Idag fick jag ett uppmuntrande mail på myspacen,
från en som skickade ett mail för ungefär ett år sen.
Nu skrev han ett år senare, vackra ord om musiken.
Det kändes häftigt att höra att musik kan påverka/hjälpa. Jag fick ny ork.
Jag har pratat med Johannes, senast för ett par dagar sen och förhoppningsvis
kommer vi snart att börja spela in lite nya saker.

Nu har det blivit dags att skriva en lista.
Men inte här på bloggen. Nej nej.
Den är till för mig.

Godnatt, Kram.



Kommentarer
cookie

ja, spela in MER!

2009-09-17, 03:00:18

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: