Fina dagar

Det ser ju nästan ut som att jag vet vad
jag håller på med.
Igår eftermiddag spelade jag och Matilda
lite tennis. Det är väl lite den nya grejen.
Fast än vi är ganska dåliga hah. Sen gick
vi hem till henne och drack te, och läste
hennes gamla dagböcker och kollade på
massa gamla bilder, shit vad mycket
minnen det finns. Så mycket som har hänt.
Galet. Det var skönt att hänga lite med tilda.
När jag kom hem till mig kollade jag lite i
mina gamla dagböcker, man kanske skulle
ta och skriva lite därifrån någon dag.

Nu ska jag iväg till Jocke och kolla på film.
Sen sticker jag nog till Monas en sväng...
egentligen skulle jag kunna lägga mig nu
och somna direkt.


Avslutar med något som aldrig publicerades men som jag skrev för ett
par dagar sen..

I onsdags var det BergaBlås-övning. Den goaste på länge. Inte säker på vad det beror på.
Kanske för att jag inte hade så höga förväntningar. Kändes nästan som att det inte skulle
bli något BergaBlås för mig denhär veckan. Förkylning och munsår.
Men 18.40 klev jag på bussen i stan. Sen var problemet att hålla sig vaken.
Såg framför mig hur jag skulle få sms:a Hanna att jag tyvärr inte kunde komma ikväll,
för att jag vaknat upp i Högsby. Men det gick bra.
När jag öppnade dörren till Missionskyrkan möttes jag av härliga toner. Stämning.
Tyvärr finns inte dom vackra tonerna på spotify, surt.
Det gick att spela trots munsår. Tröttheten gjorde den här gången bara saker roligare.
Kommentarer fick mig att le. Att vi var tre tumpetare fick mig att le, så mycket roligare.
Sen fick jag lite julstämning också. Vilken go övning det blev.

Godnatt. Jag finns på mobilen.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: