Stirri-stirr

Stirr, stirr, stirr.
Jag stirrar på skärmen.
Sanningen är att jag inte har så mycket att skriva idag.
En inställd bandyträning ledde till en joggingtur och en kort sväng till simhallen.
Det är så mycket som pågår som jag inte kan skriva om.
Det snurrar. och jag skulle hålla mig borta.
Så det gjorde jag idag. Men det är inte värst för mig.
1 tappar matlusten, 1 tappar humöret, 1 tappar fotfästet,
1 tappar fokus och 1 tappar förståndet.
Då blir det lite kaos. och det är så mycket som pågår som jag inte kan skriva om.

Till något annat.
Vårplanerna börjar ta form. Och det pirrar lite i magen när jag tänker på det.
Mer om det en annan morgon/dag/kväll.

Nu ska jag snart sova, men först plugga lite skadeståndsrätt, det ni!
Puss och kram, Annika




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: