Så kan det gå

Klockan var 08.05 och jag klev precis in under vattnet som strömmade ner
från en av duscharna i simhallen, det var måndag igen. Så härligt att efter
morgonjobbet åka direkt till simhallen ännu en gång, tillsammans med Matilda.
Men efter typ 3 sekunder i duschen ryckte jag till, och drog in onödigt mycket luft
i lungorna, ni vet sådär som man gör när man kommer på något. Jag börjar ju
klockan 10 idag och inte 13 som jag brukar. Skit också. Jag måste cykla hem.
Till simhallen hade jag ju bara på mig ett par sunkiga mjukisbyxor, en ful svart
t-shirt och en vinterjacka med målarfläckar på.. (det sista kunde väl gå eftersom man
inte har den på sig på jobbet..) men iallfall..JAG SLAPP cykla hem,
eftersom Tintus erbjöd mig sin outfit. Så efter att ha simmat, bubblat, pratat,
ätit lite frukt drog jag på mig en ny fräsch outfit: Något för långa jeanslegging,
något för stort linne (matildas mammas haha), en kofta med något för långa ärmar,
fast så är ju alla mina egna med så det gjorde ju inget.
Schnyggt.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: