Rullstolsbrainstorm...

Påväg hem från uppladdningen med tacos inför seriepremiären imorgon (innebandy),
så började jag inbilla mig att jag skulle krocka och skada mig så pass att jag skulle få
sitta i rullstol. Tankarna skenade iväg och jag kom på mig själv med att brainstorma
grejer jag skulle göra om jag blev rullstolsburen...


Vissa saker hinner man tänka och sen försvinner tankarna utan att man lägger märke till
att man tänkt dom. Jag la märke till tre tankar påväg från träningen i tisdags när jag satt
på bussen. Det var lite kallt, och jag drömde mig bort... tre olika situationer radades upp..
1. Att ligga på en madrass på golvet hemma hos Carro, typ i mellanstadiet, äta chips,
sen kolla på något på tv:n och somna... mysigt.
2. Att stå på en igenvuxen tennisplan i en skog, skymta havet mellan träden,
krama en person man tyckte om... mysigt.
3. Att få lägga sig hemma under täcket och bli varm, och somna... mysigt.
Den tredje och sista tanken blev såklart verklighet såfort jag kommit hem. :)

Jag har investerat i en ny cykel nu. Så äntligen har jag en cykel man kan skjutsa på.
Pakethållaren är ännu inte invigd, så bara säg till om du vill bli den första...

Min mail-plan fungerade, jag fick mail. Fast det innehöll inte tillräckligt enligt mig,
så jag får nog låta det vara. Men det är ju lugna puckar.

Hösten är igång. Cellgruppen började i måndags. Fy vad skönt det känns.
Vi hann skratta, prata, be, sen skulle vi spela Ticket to ride, men jag var
lite för seg, så jag hoppade det.

Igår om ni inte var i Högsby kyrka missade ni något. Marinens Musikkår.
Länge sen jag log så mycket under en konsert. Hääärlig musik.
Dags att sova, fyy sketan vad laddad jag är på bandymatch imorgon.
Om ni vill följa bandyn även de dagar jag inte vågar skriva om den,
med risk för att tjata ut ämnet, så kan ni gå in på denna länken...
Nyheter SIBK dam eller om ni vill kolla dam-truppen. Det står bland
annat under "yrke" att jag är musiker haha, det tänker jag inte be
någon att ta bort minsann.




Goood natt.
annika
pannika
pannkakssmet.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: