Ont i magen

okej, idag har jag haft ont lite halvt ont i magen hela dagen. rim på det med. jä.
Aja, anledningen är i-n-n-e-b-a-n-d-y. Jag har varit nervös inför kvällens match.
Mitt sportpsyke är uselt, fast jag brukar inte prata om det.
Jag är så sjukt rädd för att förlora. Jag inbillar mig att det blir storstryk,
målar upp mardrömsscenarier. Det tar lite död på glädjen. I mitt huvud finns en önskan,
bänka mig! det upprepas, bänka mig, bänka mig. Kvällens motstånd var Västervik.
Efter första perioden hade vi 3-1. Under snacket i periodpausen lyssnade jag allt för dåligt,
satt istället och klurade på femmor där jag inte ingick och när tränaren faktiskt uteslöt mig
ur första kedjan inför period två blev jag glad ända tills han kom till andra kedjan där jag
skulle spela på mitten. Jag sa såklart inte vad jag tänkte. :)
Vi kämpade på, andra perioden liknade nog mer rugby än innebandy från vår sida.
Inför tredje stod det 4-3 till oss. Tredje perioden slutade 0-0, alltså lyckades vi vinna, såå härligt.

Vilket matchreferat haha.. ska bjuda på en ful bild också...
jag och märta kör på fajting faces...

Schnyggt, inte.

Det var sanningen om mina tankar under innebandymatcher.
Godnatt på er.




Kommentarer
Anonym

- En skyttedrottnings tankar

2009-10-17, 09:05:00

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: