fina helg

Det verkar som att detta kommer att bli en tipptopp-helg. Den har haft en stark inledning,
andra och tredje verkar inte bli sämre (lördag, söndag).
Nu ligger jag i sängen, mammas bärbara är bra att ha. Ska bli så skönt att sova.
Det är nog en av mina favoritsysslor. Iallafall, här kommer anledningarna till den
goa helgen: Flett ringde för han skulle se på Craftstaden - Sandbäckshult (herr),
så då tackade jag såklart inte nej till att hänga på honom och hans kompis Danne.
Imorgon ska jag gå till Döderhult på förmiddagen, sen på eftermiddagen ska jag träffa
Staj-Kaj, vi ska försöka få ihop ett gäng och spela spel.. på kvällen kommer jag
förhoppningsvis träffa Emma på Monas.. wiii.. och sen på söndag är det dags för helgens
bandymatch, mot självaste moderklubben Craftstaden, riktigt laddad (och nervös).

Ikväll gick jag in på msn för första gången på ungefär 3 månader, inte illa och så har jag bytt
namn på bilddagboken, varför tog det så lång tid att komma på att jag kunde heta annikasiri?
Nu skickar jag snart in min ansökan till södra vätterbygdens folkhögskola, ska bara skriva
ett personligt brev. Inte helt omöjligt att jag blir jönköpingsbo i januari alltså...
..och bibeltermin. Vad händer? helt plötsligt känns det så rätt. Eller plöstligt, alltså inte för
en vecka sen.. men jag har ju tänkt halva högstadiet och hela gymnasiet.. eller snarare
inte alls tänkt på det som ett alternativ, okej nu tappade jag kanske bort någon som läser..
jag menar bara att jag nog aldrig sett "bibelskola" som ett alternativ, men jag vet inte
vad som hänt, en resa till Afrika + tusen andra saker, och sen dessutom hitta en skola
som känns bra.. då är det ju bara att köra...

791. Godnatt.


Afrika på mobilen. En stad som heter Moshi, nära Kilimanjaro.




Kommentarer
cookie

Jag vet om att du är värdefull!

SÅ fint att få ta del av din vardag/helg/ditt liv, lite, i bloggen.

Sitter och lyssnar på piano av en Mary Anne David på Spotify,

träskor och klänning på golvet.

Kärlek / Kaki

2009-11-01, 21:20:24

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: