Ska jag någonstans?

Idag fick jag frågan om jag vill vara ledig någonting från jobbet runt jul.
Jag sa att jag skulle fundera en dag eller två, så om du vet/eller tycker
att jag ska någonstans så får du gärna säga till snarast.

Fetingen nu börjar gymnasietaktiken smyga sig på. Jag borde plugga,
men verkar tänka mig att detta ska ske sista kvällen, eftersom jag
nu fördriver tiden med helt andra saker, värst vad fort tiden ska gå då också.


Jag hoppas jag blir jönköpingsbo i januari.
Innan dess har jag ett par punkter på min
att-göra-lista som jag hoppas att jag kommer
göra. Sen finns det ett par punkter i
formulerade i huvudet, som jag verkligen
hoppas att jag kommer fixa, vet bara inte
riktigt hur det ska gå till. schii...



Hoppas (vad mycket hoppas det blev) det är bra med dig ikväll.
Myspys väder, skulle helst bara vilja tända ljus, äta fruksallad
och kolla på film, om du gör det så får du allt ta en tugga för mig!

Hejsvejslingonfejs.



Kommentarer
cookie

klart du ska va ledig lite i jul babi!

hänga med ex. mig, KRAAAAM

2009-11-06, 09:05:02
Veronica från lekeryd

hey, ska du fltta till jönköping?! kul isf!

Vad ska du göra där? plugga?

Kramar veronica.

2009-11-09, 17:28:56
annikasiri

jag hoppas jag ska det, isåfall ska jag gå på Södra vätterbygdens folkhögskola, bibeltermin. Vad gör du nu förtiden? :) Kram Annika

2009-11-09, 23:34:40

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: