Nää-e

Skit också, såhär länge brukar inte en förlust sitta i, jag brukar glömma efter
en halvtimma typ. Men det kryper i mig nu, och matchen spelades igåreftermiddag.
Beror kanske på att det var en match som vi borde vunnit, och att det var en
match som jag så gärna ville vinna eftersom det var mot Craftstaden.
Hoppas jag kommer över det snart, hade sketan svårt att somna igår haha,
fast när jag väl lyckades var det gottit, för jag drömde att vi vann.
Matchen slutade 2-2, så det blev ju lika, men känns mer än en vanlig förlust.



Veckan som kommer, ska man säga något om den?
hm, äh vi kan ta det lite allt efter som.
Behövde nog mest skriva av mig om den där matchen.

Hej sålänge.
Förresten, vackraste ackordföljden just nu...



Vad gör man inte för att slippa ta tag i pluggandet? målat i paint om du vill känna
lite själv på den goa ackord följden+melodin på en låt som jag tyvärr inte skrivit,
men kanske jag kan låna ackorden nån gång.

Hejsålänge nu.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: