Gospel

Jag gillar den mörka årstiden. Det är mysigt när det är mörkt. När man kan åka till
kristdala kyrka och sitta i en kyrkbänk och le, skratta, sjunga..Det var underbart att
ta en paus från pluggandet hemma och ta med tildan på gospelkonsert. Gospel sprider
glädje, som strömmar rakt igenom. Bildiscoglädje på vägen hem också. Man kan dansa
mer än man tror i sittande ställning. Dansmusik finns på spotifylistan.. (Glee).
Jag åkte hemifrån utan att ha hunnit klart med inlämningsuppgiften, men med en ny
energikick från musiken kom jag hem och lyckades hitta nyckeln till sista frågan,
BL kap 2 § 30 st 1, där har vi det!! åtminstånde vad jag tror.. hehe...
skönaste är när man skriver www.acrobat.com och skapar en pdf-fil av inlämningsuppgiften,
då kommer den goa känslan... klart.

Imorgon är vardagen äntligen tillbaka med simhall efter morgonjobbet. Tjihuu det var ett tag
sen. Hoppas tintus kan följa med. Annars kan väl du komma? Jag är där klockan 8 iallfall.

Ha en fin kväll.
Godafton, pancake.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: