Det känns bra

Det känns fortfarande bra och rätt med bibeltermin i Jönköping till våren.
Kakas vänner i Malmö trodde att jag skulle bli präst när jag berättade om
mina planer. Men icke sa jag. Kanske borde fundera på det, DN:s publicerade
en lista över bristjobb år 2014, där stod bl.a präst med. Men njaa, tar nog
hellre psykolog som även det stod med bland brist yrkena.

Det börjar pirra lite i magen, men bara lite, nu börjar det snart dyka upp sånnahäraa
sista-gången-innan-jag-flyttar-tillfällen. Typ sista BergaBlås konserten (fast än så länge
är det två kvar). Jag har fixat ett träningsinnebandylag i Jönköping iallafall, sen ska
jag försöka åka hem och spela matcher. fyyy vad jag kommer sakna bandyn.
Kanske kan knopa ihop en vad-jag-kommer-sakna-lista nångång.

Jag blev lite skeptisk när jag såg att det skulle bli julkalender med supersnällasilversara
eller vad hon nu heter, men efter att ha sett denna videon känns det ändå rätt bra,
dom där skurkarna verkar ju rätt sköna.



Tjoflöjt.


Kommentarer
al

bra, vilken förmån 2014 i will be there

2009-11-24, 23:48:24

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: