Inspelning


Happ, happ. Idag är det mulet ute, jag bara säger det, vet inte varför. Men det gör inget, jag tycker att det är rätt mysigt faktiskt. Blir lite pepp av det. I söndags spelade jag in med Johannes som jag skrev i förra inlägget, då bestämde vi att vi skulle spela in lite på måndagskvällen också, han skulle skriva en låt till dess, hah,
så när jag kom till honom efter fotbollsmatchen (som slutade 2-2, skitsurt, vi ledde med 2-0 efter första) klockan halv 10 så hade han skrivit en mysig låt med gitarr och sång.. och jag la på lite trumpet och sång, och sedan satt jag på golvet och spelade in lite klockspel, det sista som lades på var tamburine av Johannes, som ni ser på bilden. Sen var klockan halv 1 och det var verkligen dags att åka hem. Rubriken på dagens inlägg är ju inspelning, det blir lite sånt idag med nämligen. Eller idag blir det bara mixning. Johannes håller på med sitt examensarbete och kör hårt med sig själv, inatt har han studiotid 00.00 till 08.00, jag tänkte hänga på lite och stötta. heh.. men först ska jag ut och jogga och kolla på semifinalen i Eurovision, Malena är ju med, och låten är grym!



Förresten, har kommit in i en Håkan-period.
Favoriterna just nu är  "Nu kan du få mig så lätt" "Gårdakvarnar och Skit" "Går vidare" Så gott att man nästan tuppar av.

Godnatt på er sen.
Godnatt.





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: