Kalmar

Idag blev det en heldag i Kalmar tillsammans med Stina och Malin.
Shopping. På önskelistan stod bl.a "fina sommarklänningar med blommor på".
Dom var svåra att hitta, men så är det alltid när man tänker sig något innan.
Hittade klänningar som var fina men inte som jag tänkt mig från början hehe,
men dom var fina dom med, på sitt sätt, sen köpte jag lite annat också.

På kvällen hade vi bestämt oss för att gå på bio. Vi hade Hannah Montana
som första val, men så var den dubbad, och då blev det istället "State of Play",
lite annat stuk på den haha, thriller. Vad ska man säga? Bra film, vet inte om jag
varit så rädd någongång under en film. Jag kollar inte på skräckfilmer,
så jag har ju inte sätt så mycket men puuuh. Jag blev så rädd att jag satt och höll
i Stajnas knä, och tillslut höll jag på att få en skrattattack, för att det var så
spännande/läskigt, ungefär som när man skrattar när någon slår sig...                                                                                                                                                                                         
Stina och Malin efter filmen.

Efter Kalmar åkte vi hem till mig och åt mackor och fruktsallad så klart.
Imorgon blir det Hotellfrukost på Hotell Ett (Stinas jobb) med jobbet. Kul kul!
På kvällen får ni gärna gå på Erlandssons projektarbete på Ungdomens Hus
klockan 19.00 då kommer 4-5 band att spela, ett av dom är "Syster och Bror",
det ni!!

Godnatt på er!