Det handlar om helgen.

Det har blivit måndag, dags att berätta lite om helgen som varit.
Valborg spenderades i Berga. Först med Berga Blås och sedan
hemma hos Patricia.

På fredagen blev det massa fotboll, först egen match med b-laget,
mot Trekantens IF, som slutade 0-0, det får vi nog vara nöjda med.
Sedan kollade jag på Kalmar FF för första gången i mitt liv.. och så
går dom och vinner!!

På lördagen jobbade jag, och trodde att jag skulle vara hemma på kvällen,
eftersom det inte var något Monas Café, men så var ju Jocke hemma.
Så på kvällen åkte vi ut till Gunnarsö, coolt månljus och fruktsallad, kvällen
avslutades med en film,

På bilden ser du vad jag gjorde i Söndags!!


Jag och tilda åkte inlines i typ 3-4 timmar. Vi tog ju såklart några pauser,
typ gick in på maxi och handlade lite, och så... på kvällen kom Staj hem
till mig... vi kollade på film och spelade Take 2. ohh!

Det var den helgen det.
Nästa blir det en hel del Tommys. Mums.

Godnatt!!