Video på myspace.

Idag handlade det om internet och bloggar på P3 när jag tog min morgonpromenad. Om att alla vill ha uppmärksamhet och endel verkar skriva om allt och lägga ut bilder på allt och bla bla... nu ska jag tjata lite om mig själv och bla bla.. kanske blir lite tjatigt, men nu har jag lagt ut 2 videos på myspace från deltävlingen i Musik Direkt i Högsby, Malin filmade... www.myspace.com/annikasiri på första sidan ligger Tactic, ska du lyssna på The Contract får du klicka dig vidare på videos, det är spännande att se utifrån tycker jag själv, och man märker att det finns endel att jobba på, men för att vara första framträdandet så är jag absolut nöjd!!
Idag repade vi lite (Syster och Bror), tyvärr utan Emma som jobbade, men på söndag är det dags igen! Var verkligen kul att träffas idag!!
Nu är det mat! Mamma och brorsan har lagat soppa och bakat bröd. Det ni!!

Ha det så fint!
Kram Annika Pannika Pannkakssmet!!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: