Stolpe in!

Nattinnebandy är grejenTommys Syster på Barkis..
Här ser du vårt lag, Tommys Syster. Stefan, Emma och jag. (orkar inte skriva nått om matcherna, förresten min största uppgift blev inte att springa utan att vara försvarare). Vi lyckades ta oss till semfinal, vilket helt klart var över förväntan haha. Lurigt bara, när vi kom hem (Emma och jag) var vi eller jag var iallafall hur pigg som helst, tillslut kom vi på att jag kanske skulle bli trött ifall Emma bara somnade och slutade prata med mig, hon kan somna hur lätt som helst. Det fungerade ju, även om jag inte somnade förrän typ 3/halv 4 och så vaknade jag igen första gången typ klockan 5, somnade om, vaknade, somnade om..  höll på så fram till klockan 8 då äntligen alarmet på mobilen gick igång. (alarmlåt: Jonathan Johansson - Högsta taket, högsta våningen) Om du kände igen det kanske du har kollat mina bilder på bilddagboken. Aja, jag hoppade upp ur sängen, var kanske lite nervös inför dagen. Jag och Emma åkte och handlade lite frulle på Maxi, hämtade Puppe, sen åkte vi till Berga. Där var Erlandsson och Alexander, vi åt frukosten, och sen repade vi lite i Erlandssons källare, precis som vi gjorde inför Musik Direkt i Högsby. Myspys. Sen åkte vi till Kalmar. När vi kom in i staden började det lukta apmycket bränt i bilen, det var något med framdäcket, nu vet du! Lite läskigt var det iallafall haha. Aldrig varit med om en så stark lukta-bränt-lukt.

Några minuter efter klockan 1 klev vi in på Kalmar Teater, vilket ställe! Gillade det direkt. Pampigt. På kvällen efter att alla banden spelat, var det dags för Earth Hour, gött mos. Ute på larmtorget hände det lite grejer.
tidningens bild.
Sen ringde Mis och undrade var vi var, eftersom alla banden gått upp på scenen och fått blommor och After Eight, så vi sprang in, och ställde oss lite på sidan av scenen, då var det dags för prisutdelning. Tack Mis!  Vi tog oss till Riksfinal, och blev glada, wii..
Kvällen spenderade jag med dom på bilden. Drack lite te hos Erlandssons syster, sen kollade vi på Kidbrother, och det bästa, efter Kidbrother åkte vi hem till Puppe och gjorde mackaroner och köttbullar, oh vad hungrig man var. och oh vad gott det var!
Häng hos Puppe efter länsfinalen i Musik Direkt.
Trötta och skrattiga.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: