En torsdag.

Idag vill jag blogga. Fast egentligen har jag inte så mycket vettigt att komma med.
Kan ladda upp en bild från musik direkt i Högsby. Hämtade bilder idag hos Malin, och även lite videoinspelningar, kanske laddas upp på myspace imorgon, det var roligt att se hur Malin bor också nu i hennes lägenhet, tyvärr lyckades jag dom tio minuterna jag var där att tappa bort cykelnyckeln... och jag som redan hade dåligt med tid, gick igenom mina fickor 10 gånger, tämde väskan, kollade in Malins lägenhet ännu nogrannare än den där första titta-på-lägenhet-för-första-gången-rundan, jag kollade utomhus två-tre gånger, ibland händer det att jag låser men lämnar nyckeln i låset, men inte idag,. Den var helt enkelt borta... så jag fick ringa mamma, fort hem och byta om sen åka och träna innebandy.





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: