Mamma, det är något fel på mig

Skönt att ha en mamma.
Natten till tisdagen somnade jag kanske klockan 2, vaknade halv 7 och var appigg, så jag gick upp.
Tänkte, sova kan jag göra nästa natt, men så var det likadant natten efter, då tänkte jag, men nästa natt kommer
jag soooova. Men så somnade jag kanske halv 3, vaknade tiidigt. Natten till idag. Midsommarafton somnade jag ändå klockan 12, vilket är bra, tänkte, nu ska kroppen och huvudet få vila. När jag vaknade i morse och tittade på mobilklockan höll jag på att bli tokig, 06.45. Om jag inte hade tvingat mig själv att somna om hade jag förmodligen hoppat upp ur sängen.
Jag måste ha somnat om, den timma eller nått. Sen gick jag upp och sa till mamma att det måste vara något fel på mig. Men då kom mamma på bra anledningar, som att det blir ljust ute redan klockan 4 på morgonen typ, och att jag inte drar ner rullgardinen...

Det är i och för sig inte bara negativt att somna sent och gå upp tidigt, man får mycket tid. heh, nu hinner jag ju sitta
här i lugn och ro, eller lugn och ro, ur högtalarna i huset strömmar toner från Helsingborgs Symfoniorkester, dom är just nu inne i en ganska intensiv trudelutt.

Hur som helst, om en timmar är jag på jobbet, jag hoppas det finns någon som vill köpa lite skor,
så tiden går fort, för sen ska jag till Runnö. Mysigt! Jag stannar där ett tag. Till Lördag, kanske Söndag.
Men jag finns på mobilen.



Hoppas någon tar sig tid att smsa lite resultat, sverige-Italien, för det finns ingen tv på Runnö.
Glad midsommar på er!
Kram Annika

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: