Magplask

Andra doppet för i år, Gunnarsö, en kväll.
Tillsammans med Matilda och Jocke.
Matilda hade med sig en boll, först kastade tilda bollen och jocke dök samtidigt
som han skulle fånga den. Sen var det min tur, tyvärr var jag lite för fokuserad
på bollen, glömde helt bort att jag skulle dyka också..
jag tror aldrig att jag
gjort ett sådant magplask i hela mitt liv. Jag slängde mig ut, raklång, det blev
magplask, lårplask, ja typ plask av alltihopa,.. och jag missade bollen. Men det
var härligt att bada iallfall.

Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår också...

FREDAG 26 JUNI

18.05 Cyklade snabbt hem från jobbet för att titta på sverige-england
18.25 Emma kom och hämtade mig, vi åkte till Fårbo, där var det ett scoutläger
          som hon var ledare på, och vi var med på lägerbålen. Jag smsade lite med
          min bror om matchen, när jag hörde att det var förlängning kunde jag inte
          hålla mig utan sprang och hämtade emmas headset och lyssnade på
          radion i mobilen... vilken spänning!!




22.22 Jag satt i Emmas bil påväg hem, allt jag kunde komma på som önskning
           (man får önska sig något när det är fyra likadana siffror) var "Jag önskar
           mig en badboll" Det kan tolkas på två sätt, antingen var jag trött och lite
           nedstämd och orkade inte önska mig något som jag kanske egentligen
           innerst inne vill ha, eller så är jag så nöjd med mitt liv att det ända jag
           saknar är en badboll :) jag föredrar det sista alternativet.
22.40 Fastnade framför en film på tv:n "Almost Famous", den var så mysig att jag
          var tvungen att se klart den, Och ibland var den så fin att jag drömde mig
          bort på ett sätt som faktiskt gjorde mig lite ledsen men samtidigt glaaad
          på ett sätt,
01.03 borstade tänderna, gick och la mig, skrev lite dagbok, sen somnade jag.


Idag, LÖRDAG har jag och Stina gett oss ut på havet i hennes kanot,
vi paddlade från Halvslättsstranden ut till en liten fin ö med klippor,
första stranddagen för i år, underbart... nu ska jag cykla och köpa lite korvbröd
sen ska jag till Stina och där blir vi nog ett litet gäng som grillar...
Hopas alla har sol och värme.
Kram på er.
Annika.