ja, ja, ja, ja.

inte jajaja utan ja ja ja.
Hej hej!
På senaste tiden har det hänt endel saker som inte brukar hända.
1. Jag har marscherat med Berga Blås "på riktigt" för första gången,
har ju övat ett par gånger i Berga, men i lördags marscherade vi i Högsby, (nationaldagen)
2. Tommys Syster har repat och hängt en hel del, och snart är det dags för spelning här i Oskarshamn också, ska blir riktigt kul, Emma har skrivit lite nytt också, så det är laddat. På lördag spelar vi i Stadsparken.
3. Jag har börjat svara ja när pappa ber mig göra någonting. typ, kan du ta disken? kan du hänga upp tvätten? helt otroligt, jag undrar hur länge det kommer hålla?

ja det var väl ett urval av saker som händer/hänt.
Det snurrar ganska mycket i mitt huvud.
Så många tankar att jag blir alldeles matt.


Amanda är längre än mig, men det är klart hennes hår gör ju ett par centimeter extra. Här är vi innan nyårsfesten på Teamlägret 08/09. Staj står bakom kameran, jag hade med mig mitt USB-minne för ett par dagar sen till henne, och hittade bl.a denhär bilden. Finns ett par andra bilder från USB-minnet på min bilddagbok!

Kram och Godnatt på er!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: