Strandfestivalen, kväll 1

Nu är det inte många dagar kvar tills jag fyller 20 år.
På kylskåpet sitter det en önskelista, med två olika delar.
Den ena har rubriken "Annikas i-landsönskelista", där står det massa prylar som jag
egentligen kan klara mig utan, typ en laptop, en cykel bla bla..
Den andra delen har rubriken "Annikas a-ö-landslista. Där finns det bara en punkt, fast det innehåller mycket.
Står nog ungefär "bort med krig, våld, svält, egoism, farliga saker  för miljön och djuren"

Varför berättar jag det? Jo för ikväll tänkte jag göra en extra avdelning på min önskelista,
men bara här på bloggen, och den är inspirerad av första Strandfestivalskvällen.
1. Jag önskar att jag sjöng lika vackert som Gustaf Spetz.
2. Jag önskar att jag var lika rolig som New Moscow.
3. Jag önskar att jag kunde dansa lika fint som Andersson.

Och vips så har ni fått reda på vilka som var favoriterna ikväll. Bäst var New Mosco.
Nu är det dags att sova, för imorgon finns det saker som ska bli gjorda.
Det gäller att hitta dom goa argumenten. Godnatt på dig.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: