Nätbaserad juridisk översiktskurs

Är det någon mer som ska plugga lite juridik i höst? Säg till isåfall, för då kan
vi plugga ihop. Hade inte varit helt fel, jag känner att jag inte riktigt vet vad
det är jag ska hålla på med hah.. Jag har kollat lite på kurslitteraturen, och har
tjuvstartat lite i en bok om EU...låter kanske lagom intressant..: men nu när
man börjar förstå lite så är det roligare än vad jag tänkt mig, sjukt. hah, aja.

Idag har jag haft en fin dag:

06.25 Jag går ut på baksidan för att plocka lite krusbär och röda vinbär att
           ha på gröten, och tittar på himlen och tänker att Sverige är väldigt
           vackert på morgonen.
07.05 Jag cyklar, påväg till jobb nummer 1, och tittar på himlen igen, och
           tänker, vad vackert Sverige är.
09.35 Jag cyklar mellan jobb 1 och jobb 2 och tänker att om jag skulle bli
           stadsminister i Sverige så skulle jag allra först bestämma att det ska
           finnas minst ett piano i varje hus i hela Sverige. (och kanske i
           lägenheter med).
19.20 Jag är mitt uppe i en joggingtur, och tänker att Sverige luktar gott
           på sommaren.
22.50 Jag skriver en blogg, och tänker att nu måste jag nog sova, för imorgon
           ska jag jobba.

  Här är en bild från Strandfestivalen.
  Jag tog ju endel också, men jag har
  inte lagt in några än. Dom hamnar nog
  på bilddagboken sen. Fotograf, Joel
  Johansson. Det var helmysigt att spela
  på Strand. Så Tack Oskar för att du
  kunde vara stand-in! Nu måste jag sova,
  vet inte om jag varit trött idag... eller bara
  allmänt positiv till dagen, har inte hänt
  något speciellt, men fint har det varit.

 Godnatt hos dig.