Jag tror att jag är lite kär

Eller jag var iallfall det i fredags. Det har gått över nu.
Men just då var jag nog allt lite kär i trummisen i H.E.A.T.
Han är cool, alla i det bandet är rätt mysiga, men feting,
den frillen, bar överkropp och sen typ långa rosa/gula cykelbyxor och
världens största leende. H.E.A.T var helt klart över förväntan, det var
Markus Fagervall också, men Bäst var H.E.A.T. Timbuktu igår var bäst
på lördagen, och bäst överhuvudtaget. Så gutt det var att dansa.
Nu börjar jag verkligen bli laddad på årets strandfestival, livemusik, mumma...

Det var ett tag sen jag skrev så jag tänkte kort berätta om 4 goa häng från förra
veckan eller kanske förrförra. Egentligen hade alla fyra kunnat fått varsit blogginlägg,
men det är lite sent nu.

Matilda. Vi spelade tennis i stadsparken, vi lär ju inte se ut som värsta proffsen
när vi spelar, men kul är det vekligen. Hoppas vi spelar många gånger till i Sommar.

Joakim. Vi drog frullehänget innan Tommysrepet förra tisdagen. Han fixade mackor,
grönsaker, kokt ägg, jag bidrog inte med så mycket, förutom att förstöra hans familjs
äggdelare, ni vet en sån som skivar äggen. schiii...

Stina.
Första dagen vid havet, vi la i stinas kanot vid havslätt och paddlade ut till fin fin ö.
Där solade och badade vi, åt pannkakor och frukt, såå mysigt.

Alexander. Vi hann ses innan han gav sig iväg på äventyr igen. Det blev en kompromiss
kan man säga. Jag behövde jogga så han hängde på. Vi joggade scaniaslingan sen stack
vi hem till mig. Tiden gick alldeles för fort, han knappt vara hemma något innan det var
dags för honom att åka hem.

I Torsdags spelade vi med Tommys Syster på Nynäs. Med My som stand-in för Ida.
Spelningen gick jättebra, och var riktigt mysig. Efter det åkte vi (precis som förra året)
till Erlandssons sommarstuga på Oknö och grillade.
Vi kom hem lite för sent enligt mig, jag var helt slut, och skulle upp och jobba dagen efter...
när vi kom till replokalen tio i två på natten för att lasta in trummor m.m var jag så trött att
jag bara skrattade när jag hörde att Jocke slarvat bort replokalsnycklarna.. vi fick åka hem
till honom och lasta av grejerna där helt enkelt.



Emma var nog lika trött som jag heh, här är hon utanför vår replokal.
och så skulle hon köra hela vägen till Bockara med, och så hade hon kört på en hare.
Fast på bilden tror jag bara hon var trött och skrattade för att vi hade tagit ut några
trummor (som vi skulle lastat in i lokalen) men nu när vi inte hade nyckel och skulle få
in dom i bilen igen, så var det svårt att få plats trots att de gjort det precis nyss haha..

Tjollahopp!