Utgång och tippa på fotboll

Under denna helgen har jag blivit som en helt ny person, gjort saker jag inte brukar,
men mycket har sin förklaring, här kommer min....

Trots att jag somnade så sent i torsdags (04.00), så vaknade jag klockan 8 dagen
efter och var klarvaken. Jag funderade på att börja dagen med en promenad,
men det snöade så mycket att jag blev opepp på det, men jag blev pepp på att
åka skidor, så jag tog mammas och gick 200 m ner till "dalen" och så åkte jag
lite skidor, jag är osäker på hur "van" jag såg ut, osäker på om jag hade rätt teknik,
försökte kolla på dom andra som var i spåren, men jag kom ju frammåt iallafall
och det var riktigt mysigt att åka. Inte åkt på flera år.




På kvällen träffade jag Mis, Sanna, Elin, Rebecka och Ellinor.  Vi var i Mönsterås
och åt god mat och pratade lite, spelade Guitar hero, fast som band, med trummor,
bas, gitarr och sång. Det var apfett. Sen åkte vi in till Oskarshamn, och "gick ut",
vilket jag aldrig brukar göra. Vet inte om jag hade dålig inställning från början eller
om det berodde på att det var fredag i en småstad och inte så mycket folk ute,
men jag tyckte inte att det var någon höjdare. Men allt innan ankaret var fett!! T
ack för en fin kväll 1!


Lördagen var riktigt go. Inledde med lite svenska spel, tippa på fotboll. Jag fick
göra Stinas jobb eftersom hon kände dom på pressbyrån. Först gick vi till Domus
"spelhörna" och Staj visade mig hur man spelar. Sen var det bara att gå till
pressbyrån och göra likadant, det gick tipptopp och dom var duktiga där och
kollade leg, så pluspoäng till dom. Sen träffade vi Lelle och Matilda på Maxi,
handlade lite och åkte hem till mig. Vi spelade vi spel, åt tacos, senare kom
Matilda K, och vi bakade bröd lagom till Melodifestivalen. Tack för en fin kväll 2!

Idag har jag varit en sväng i Blomstermåla. Innebandymatch mot Kalmar IBK,
vi vann med 10-1, det kändes inte fel. Tidningarna hade hittat dit också, så
imorgon kanske ni ser oss med feta leenden och varsin ros i handen, Vi har
ju vunnit serien. Ikväll har jag repat med Musik Direkt-projektet "Syster och Bror",
musiken finns på min myspace. www.myspace.com/annikasiri. Det var kul att
repa idag så... Tack för en fin kväll 3!

Två nya fina grejer...
Salem Al Fakir - Astronaut
Maia Hirasawa - South Again

Godnatt!!