Morgon-blogga

Hej och Gooood Morgon!
Idag lyckades jag komma upp redan klockan 7 för att gå på en morgon-promme
innan jobbet. Kanske för att vår panna här hemma är trasig... när jag vaknade var
mina kinder kalla, precis som om jag just  varit ute på en promenad. Musik till
promenaden var.. slutet av Caroline Af Ugglas skiva "Joplin på svenska", hela
Jonathan Johanssons skiva "En hand i himlen" och sen hann jag med början
av Mando Diaos skiva "Give Me Fire". Mycket gött.

Såhär såg det inte ut idag, men det gjorde det för ett par månader sen när jag
var på morgonpromenad och drog upp mobilen och förevigade den...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då lyssnade jag på soundtracket till Mamma Mia.
Nu ska jag snart iväg och sälja skor till alla som vill ha. Hoppas ni är många,
för då blir det roligare, om ni köper riktigt många så kanske jag kan bjuda
på samma partytrick som kvinnan här gjorde en dag i Moshi, jag kunde inte
stå emot, var bara tvungen att ta kort...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll ska jag börja med fotboll, det var sketan 2 år sen, ska bli apkul!!
Fast idag består träningspasset i och för sig bara av spinning hehe, men det är ju
iallafall med ett fotbollslag... Timmernabben. Igår plockade jag fram fotbollsskorna
och benskydden, lite fjärilar i magen nästan. Tyvärr missar jag nog Indevotion ikväll,
hade sett fram emot att höra dom, får se om jag pallar ikväll....
Dom spelar  22.00 församlingshemmet i stan, gå dit!!
Dags att göra sig iordning lite nu...

Hoppas du får en fin dag!!
Kram Annika