två kvällar i rad

ikväll satt jag igen tillsammans med pappa framför datorn med god
äppel-i-ugn-efterätt och kollade på julkalendern i svtplay. Igårkväll kom
Jocke hit för att kolla på idol, men i pausen fick han stå ut med att jag
och pappa minsann hade planerat att se på julkalendern. Inte varje dag
vi 3 sitter i en soffa tillsammans. Har nog faktiskt aldrig hänt innan.
Efter idol m.m åkte vi (pappa hade gått och lagt sig för länge sen
så han inkulderas inte i "vi") en runda i ella. Hamnade vid hamnen,
i Ernemar, tills det kom en annan bil och ställde sig framför, då blev
jag lite skraj, vi åkte därifrån och bilstereon sjöng "Ain't no mountin
high enough", jag med.

Snart ska jag sova.
Det är skönt.
hhshhh pyyschhhh...

föresten, jag drev tidigare med Jimmy Janson och Nordman eller jag
tyckte det var kul musik, men seriöst Nordman - Ödet var min väg... säg det
inte till nån men.. jag vet inte hur många gånger jag lyssnat på den låten de
senaste dagarna.
har ju sen Uppsalavistelsen blivit helt förälskad folkmusik..klart jag gillar den
låten mummah.

hhschhh pyschh...