Nummer 100

Nu börjar nedräkningen. Sista veckan med jobb. Det kännas galet.
Hejdå-fraserna varieras. Känslorna är inte samma hela tiden.

Idag var jag i Kalmar med familjen, jag fick ta ledigt från halva dagen
på sko-jobbet eftersom mormor och morfar skulle ha lite kalas, inte för
något särskilt, kusinerna var där också. Det är viktigt med barn och
barnbarn. Pappa var i Kalmar, så han var ju i rätt stad, men han har
legat på sjukhuset där sen igår, blindtarmen. Trodde bara att man
kunde få blindtarmsinflammation när man är typ max 20.
Han är kvar där än och väntar på att få opereras.

För den riktigt uppmärksamme låg en låt på min spotifylista uppe
rätt länge: Ulrik - En vanlig dag. Råkade höra den på radion en
gång, och gillade den (lilla melodifestivalen). Idag i Kalmar fick
jag veta att det var min kusin som spelat in och arrangerat den hah.
- Nämen, var det du?

Ikväll har jag rensat lite bland bilder, så det kan dyka upp gamla bilder
i framtiden. I detta inlägg blir det nte så förskräckligt gammalt.
Nu ska jag leta upp något att titta på i svtplay, sen somna.
åhh, saknar julkalendern.
Förresten, detta var mitt hundrade inlägg. tam-ta-tam-tam-tam TAAA. (fanfar)


3-4 år gamla bilder.

Dröm sött.
Annika





Kommentarer
al

antog typ det, råkade lusläsa på mitt kunsinbarns cd som hon fick i julklapp... C-J eller vad han heter...

2009-12-30, 00:46:34
äl

K-J kanske det är

2009-12-30, 00:48:08
Annikasiri

Ja Karl-Johan. Du missade att berätta för mig heh..men men jag fick ju reda på det idag.

2009-12-30, 00:49:00
Matilda

oh vad mysigt:)

2009-12-30, 11:06:46
URL: http://meravtilda.blogg.se/
al

2009-12-31, 00:54:01
AL

vad, har ingen aning om vad du menar :P

2009-12-31, 00:54:46

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: