Negativt vs Positivt

Idag kör jag en återberättelse av dagen genom 2 listor,
jag gillar listor. Vi börjar med den dåliga såklart...

Söndag 13 december:
Tråkiga/dåliga saker:
1. Missade Gudstjänsten
2. Glömde gympaskorna till bandymatchen i Västervik.
3. Missade en markering framför mål, 1-0 till Västervik efter 3 min.
4. Jag fixade felaktigt byte, 2 min utvisning. (fast jag slapp sitta)
4. Vi förlorade med 3-0, och vi som vann mot dom förra gången, apa.

Roliga/bra saker:
1. Mitt lag hade ett lager av skor i sina väskor, plötsligt satt jag där
på golvet och prövade massa olika, tyvärr var dom förstora, precis som
dom Västervik erbjöd mig (storlek 41 hade dom bara, Västervik alltså), men
Märta tog Nadjas skor och jag fick Märtas. TACK!
2. Jag och märta-pärtas skor blev av någon konstig anledning matchens lirare
och fick presentkort på en pizzeria i Västervik.
3. Jag har lyckats rensa bort typ 200-300 sms på min mobil.
4. Träffade Tintus, kul att se henne, var ett tag sen.
5. JAG SÅG (tror jag, nästan helt säker) ETT STJÄRNFALL IKVÄLL!! Första gången någonsin,
brukar alltid vara någon brevid som säger - oh ett stjärnfall! och så missar jag det. Men ikväll
var det min tur! och jag studsade av glädje, det gjorde inte ett dugg att jag i all min lycka
glömde bort att önska mig något. Hopp hopp hopp iihh..

Positivt vann.
Thihi-hihi




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: