julmusik

smakprov på julskivan som äntligen blivit klar...Johannes har jobbat som
en galning. Jag har lagt upp första låten, en av de lugna låtarna på skivan..
Snön faller ikväll. Text och musik: Johannes.

Här kommer en annan i videoformat, med lite film från när Johannes funderar
på omslag. Jag och tilda var inte till så stor hjälp, stackarn. Men det blev ju
bra tillslut. Så det är dags för min andra videoblogg, alltså om ni inte tänkt ut
det själva så lär det inte bli så mycket videobloggande med mig sittandes och
prata om min outfit och dra mig i håret, även om jag har rätt frill för det nu förtiden.
Men man vet aldrig, haha... vågar inte lova varken det ena eller det andra.



Förresten en liten rolig grej som hände när jag julsmsade: Jag skrev till min
första stora kärlek och tackade för julkortet som hans familj skickat, och bad lite
om ursäkt för att vi inte skickat något. God jul bla bla.. Det vore kul att ses snart!
Fick jag tillbaka. Mitt svar var helt enkelt:
- Jag flyttar till Jönköping 11 januari.
Han bor där, så.. jag känner någon i den nya staden iallafall och häng är planerat.
Det är roligt med möten, man undrar hur man tänkte och får nya bilder av sig själv.
Jag tror jag var kär hela högstadiet typ, fast det blev ju aldrig något, i efterhand känns
det väldigt bra måste jag säga. Men det ska bli roligt att träffa schlagerstjärnan hah.

Idag är en lugn dag, ska snart iväg och fika med familjen hos en annan familj.
Ikväll ska jag träffa Emma, Amanda.. sen vet jag inte vilka mer, gissar på Staj-Kaj,
Malin, Matilda.. jag vet inte.. det blir kul iallfall!

Jag finns på mobilen.
puss, Annika