huvudvärk

nej, att klaga gillar jag inte.
men har inte mycket annat att säga efter denna kväll.
Det var en väldigt rolig kväll, men det fanns ett par fel.
Tänker inte gå in på mer än ett problem.
Känns som att en energiigel sugit ur mig all min energi,
behöver nog bara sova (klassas ej som problemet).
Problemet är att jag efter ikväll vet en massa saker,
(fortfarande inte framme vid problemet, trots inledningen på meningen)
om händelser i någon annans liv och tankar i någon annans hjärna.
men vad vet du? Vad gjorde jag idag? vad tänkte jag igår?
Vad var det egentligen för julklapp jag köpt? hur mår jag?
Men det är mitt fel också, jag pepprar med frågor, för jag är en igel.

jag är en igel. och det måste.. vad? vaddå?
vet inte vart jag vill komma?

tom, men innuti finns det saker som
kommer fram om jag bara somnar nu tror jag.
så..
snaaark.
och till Alla . 791.



Kommentarer
tildus

behöver du prata? du vet vart jag finns! kram

2009-12-12, 22:19:40
URL: http://meravtilda.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: