A och A

Jag hade ett mail från pappa med rubriken A och A och en bifogad fil.
Höll på med annat samtidigt så jag hann fundera lite på rubriken innan
jag öppnade mailet, hm,, det första A:et stod troligtvis för mig, men kom
inte på vem det andra A:et stod för. Kaka? Kristina? hm, nä det gick ju inte.
Min hjärna har tryckt undan en del saker tror jag. Förut stod A och A för
något väldigt uppskattat och ännu mer uppskattat var det när man la
till fortsättningen A-... och A-nnika, smakade ofta på dom tre orden och så..
Iallafall, det bifogade i mailet var en bild. En bild som jag tittade lääänge på.
och log, vilket var en bra reaktion såklart. Fiin bild. tjohejflöjt. Men vågar inte
publicera den.. kanske inte A-punktpunktpunkt skulle uppskatta heh..

Kan visa en annan bild som också får mig att le...alltså jag är såå nöjd med
min cellgrupp. Det kanske ni förstått
från tidigare inlägg. Men måste säga
det igen. Måndagskvällarna är toppen.
I måndags hade Bea fiket, smörgåstårta,
mumma, man kan tro att det är fikat som
är det bästa med cellen, men det är det
faktiskt inte, det är stämningen, människorna,
skratten, diskussionerna, uppdragen, bönen.
Ikväll hade jag snopet nog min sista övning
med Bergablås, trodde jag hade ett par
övningar kvar men icke blir ingen mer innan
jag flyttar. Fast en konsert till blir det ju,
annandagjul i Berga Missionskyrka 18.00
vi ses va? :)


Just det.. om det inte varit för pappasmail
så var nog den planerade rubriken för
kvällen typ "Romantiker men inte romantisk"
För jag kom på idag eller var det igår, dagarna
försvinner så fort, att jag verkligen är romantiker
uti fingerspetsarna, men däremot verkligen
inte romantiskt lagd. Hänger det ihop..jag tror
det, men tänker inte utveckla det mer för råkade ju
komma in på lite annat ikväll. Nu ska jag se julkalendern sen sova ögonaböj.

Dröm sött.
Kanske känner du dig trött.
Är pjamasen rött? näää..skit också.
Godnatt istället.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: