Vill du låna ut en orgel?

Feting, idag var jag på elevafton på Oscarsgymnasiet.
Det kändes verkligen som att många hade utvecklats. Det lät jättebra.
topp 3 för min del, utan inbördes ordning...
 - Karl Gustavsson - Danny Boy (det var allt lite magi över det)
 - Oskar Lindwall m.fl (jää)
 - Elin Sjötång (galet vackert)
Extra plus till Anna Ek också som var konfrencier (du är så ärlig och cool)

Alla var jätteduktiga.
Skönt att jag tyckte det, för inte hade jag vågat sitta här och skriva något dumt.
Då hade det blivit dålig stämning ju.
Något annat gött med dagen har ju lätt varit solen, man blir alldeles glad i hela kroppen.

Imorgon är jag ledig och då ska jag fika med Erlandsson, Emma och Alexander.
På kvällen har jag inte bestämt än vad jag ska göra, så om någon har något kul pågång så
får man höra av sig,

Godnatt och sånt!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: