Min, min, min, min vecka.

Min, min, min, min vecka. Så egoistiskt det känns.

Veckan som varit...
Saker att älska: folk på mitt jobb ställer upp med att byta tider och är snälla, fy bubblan.
Saker att störa sig på: testa-vilken-glass-du-är-testet, vad är det för roligt med det? Jag vet inte hur många gånger jag inbillat mig att glassföretaget som ligger bakom testet skapat ett virus, och bara nässlar sig in i allas bilddagböcker...

Söndags-blogg.
Idag har jag suttit vid pianot och i blå-rummet och spelat in en slask-version av något som kan bli något. Vi får se. Sen när det blev kväll begav jag mig till Kristineberg för att träna lite innebandy. Gött mos! Nu tog den läskiga filmen på fyran slut. Van Veeteeren. Jag hängde med halvbra, datorn i knät. Jag ska nog ta och borsta tänderna nu och sen försöka sova.

Godnatt och kram!

Fotograf, Alma Engström

Syster och Bror, Fotograf, Alma Engström.
Fler bilder finns på www.myspace.com/annikasiri






Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: