Hahah...

Feting, det hade jag inte trott om någon sagt för nått år sen att jag skulle börja spela fotboll igen, och om någon hade sagt Timmernabbens IF hade jag typ satsat pengar emot.. tur att ingen äns kom på tanken!
Idag innan träningen fick jag ta ett kort som skulle läggas upp på hemsidan där de presenterar damtruppen. Dom är snabba!



Fy vad härligt det är att träna utomhus och på en så stor yta, och gräset luktar gott. Dagens pepp. Ett annat pepp var en fika med Pal, egentligen skulle vi åkt till havet med baguetter från Coffee House, sooolen... fast nej, det regnade idag. Så vi satt på coffee house, jag lyckades att bryta trenden med nachosallad och prövade något nytt med tonfisk, minns inte vad det hette, men gott var det. (Fast inte goare än nachosallad haha). 

Nu bad min bror mig att hänga upp tvätten, tydligen skulle han bli skyldig mig något isåfall, så det nappade jag ju lätt på.
Hej och puss.




Kommentarer
pal

vad söt du är!

2009-05-24, 19:47:14

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: