Kläder och skor

Det är inte ofta jag skriver om kläder och skor. Kan tänka mig:

Vita converse. Jag intalar mig att ett de skulle komma till användning
de lite svalare sommarkvällarna till klänning, kjol eller shorts. Helst
hitta billigt på second hand, tror nämligen det mest handlar om
inbillning. De är ju inte så bra för fötter och knän heller.
Ally McBeal-byxor. Jag känner mig redo för lite mer dressade svarta
kläder. Kan se ut ungefär såhär, Topshop.
Klänning. Allra helst en långklänning. Fast det är svårt med långklänning
när jag inte äns når upp till 160.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vårkläder!! Jag vill gärna ha lite nya vårkläder. Frågan är vad det ska vara för
färg på dom, jag vill ju helst ha svart på mig och det känns ju inte särskilt
vårigt. Min andra favoritfärg när det gäller kläder, rosa, funkar nog bättre.
Frågan är när jag ska hinna gå på stan, eller när jag ska ta mig tid, för så
kul är det inte.
 
 
 
 

Kommentarer
alexander

Fina kläder! Converse passar dig!
Satsa på grått pancake, svart är omodernt i vår? har jag hört...

Al

Svar: Dom är inte mina bara hehe...men fina ja!Gråa byxor, vet inte om de skulle hålla en dag innan jag spillde något på dom...
Annika

2013-04-24, 21:33:58

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: