så mycket bättre

Laleh är ju helt galeniknäpptbra!! Tråkigt att jag inte fattade att programmet tidigare hur
bra programmet "Så mycket bättre" är, jag kollade inte på första säsongen, men nu är jag
helt fast, det är så roligt. Man får en helt annan inblick i dessa kändisars liv. Särskilt har jag
kommit att tycka om Tomas Ledin, Lena Philipsson och E-type. Man kan se till en person, inte
bara en hit, inte bara yta. Det är fortfarande bara tv-program, men det är kul. Om Lena haft
en blogg skulle jag ha läst den, men har inte hittat någon tyvärr.


Laleh - Here I go again, En E-type-låt.
(låten har inte hunnit komma upp på spotify än, så det fick bli videolänk)

Hur som helst, vi vann idag 6-4, apgutt! Något som inte var lika gött var att jag lyckats
äta alldeles för mycket och fet mat tror jag, egentligen bara rotfrukter i ugn och så
vitlökssås, men jag har nu varit mätt sedan jag åt 14.00, klockan är nu 23.20 har inte
ätit något sen dess förutom ett äpple vid halv 4 för jag tänkte att det kunde vara bra innan
matchen. Surt, jag fick håll på matchen, helt sjukt, ont hela matchen, jag var inte så bra idag.
Men det fanns det andra som var, Kul med vinst!!!

Inatt/imorgon kommer stormen Berit enligt tidningarna, vi får la se. Imorgon ska
adventsljusstaken upp!!! känns läskigt sekulariserat, men just myskänslan av att tända
adventsljusstaken finns djupt i mig oavsett julens bakgrund, för mig behöver dom två
sakerna inte hänga ihop. Jag kan tänka på båda, på olika håll. Glöggdoften har också
mycket stark mysfaktor, så stark att jag nästan blev tårögd när jag kände den här om
dagen i trappuppgången, det är signal på mys, trygghet, gemenskap. men så är jag ju
lite blödig av mig haha...

Nu ska jag sova, hoppas jag är hungrig imorgon haha, frukost är så gott.
Godnatt!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: