kurvan gick uppåt

jag gjorde inte mycket i början av denna dag alltså, vet inte var den försvann,
jag fick fram cykelväskorna från boden på baksidan, tog även fram två utestolar
som brukar stå framme såhär års, passerade två björkar och tja, plockade lite
hallon.
pappa fick med mig till Eckern och fick mig nog på lite bättre humör, kurvan
steg därifrån typ... vi badade, sedan fikade vi lite och pratade farfars farfars far
och sånt...
på kvällen träffade jag Amanda och Stina, vi har en plan ungefär för Gotlandssemestern,
jag ska bara ringa turistbyrån på Gotland imorgon och kolla upp ett par saker så
hoppas jag det blir bra. efter en stunds planerande åkte vi ner till Havslätt och spelade
volleyboll, första för sommaren, egentligen är det verkligen inte bra för min hälsena,
jag som lovat mig själv att extremt väl följa instruktionen: 14 dagar i bara bra skor,
cykla och simma är okej. men det var så roligt..
förresten tror jag vet lite varför jag var opepp idag, jag saknar att springa, och
på sommaren brukar jag ju springa 3-4 gånger i veckan, har inte kunnat motionera
ordentligt någonting på grund av hälen nu i flera veckor, det blir man ju tokig av!
att inte få köra slut på sig och rensa ur...
Sen kollade vi på film och åt fruktsallad hos Stina!!
Nu är det verkligen läggdags, klocka är 00.32 och jag börjar jobbet 07.00 imorgon.
Men det var värt!

Godnatt, 791.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: