dagen innan

Blogginläggslåt: Aretha Franklin - I say a little prayer.
Jag trodde att motivationen att läsa skulle finnas där idag
eftersom jag inte har läst tillräckligt, men icke.
Ikväll har jag jobbat. Det var action där kan man säga. Alltså
Oskarshamn kommuns anställda, förlåt men jag tänker urtypen:
Kvinna, 40+, kaffenarkoman, uppvuxen i Oskarshamn, med härlig
dialekt beskriver hon hur hon scrapbookat i helgen. Det är inte
jättespännande.

Aja, sjukt laddat här på korridoren inför Lundaloppet, ska försöka
snarast ta mig tid att springa en mil för att ha något att jämföra
med. Men nu tänkte jag lägga mig i sängen, leta efter något på
svtplay och bli trött. Jag vill vara utvilad till imorgon.


Kanske symbolik för morgondagen, vi får väl se.
Nattinattipuss.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: