kan man säga

Visst kan man säga att juridik är tråkigt, i en hel del fall håller jag med fast
man kan också säga att det är väldigt roligt. Det rabblas inte bara 100 år
gammal lagtext på föreläsningarna utan konkreta exempel kan vara ungefär:
Ja, vad gör man egentligen om två hantverkare som kommit hem till dig för att
laga kylskåpet och du upptäcker att de istället står och dansar hula-huladans på
köksbordet?
Eller är allt annat så torrt att det bara är juriststudenterna på föreläsningarna
som tycker det är lite uppiggande när föreläsaren konkretiserar och exemplifierar
juridiken?

idag har jag jobbat 8-16, sen var tanken att jag skulle plugga, men jag har tänkte
bara på godis, heela tiden, 3.90 på ICA, det gick verkligen inte att koncentrera sig,
plus att jag bor på korridor, så efter 3,5 timma (med lite pianopauser i mellan)
så har jag helt enkelt gett upp, ska snart cykla till ICA sen blir det sällskapsspel.

Ha en fin kväll, kram Annika


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: