en retare

Imorgon ska jag skriva om ett mycket intressant ämne,
nämligen "vem är jag?". det är iallafall tanken, sedan får
jag se vilken nivå det landar på. Jag har lite idéer.

Ikväll har jag haft det väldigt bra, en klasskompis fyllde år,
vi åt på en märklig pizzeria, eller pizzerian var väl som pizzerior
är mest, men mannen som ägde den var skum.

Vi kollade även på melodifestivalen. men så mycket melodier var
det inte, så otroligt kass den är. Låtvalen, kan vi verkligen inte
bättre i Sverige?
och vad handlar det egentligen om när två tjejer stryker runt en
kille och tittar på honom som om de vill slita av honom kläderna
i nästa sekund, båda pussar honom på kinden, han slår till dom
på rumpan. Vad händer?
Pest eller kolera, av alla låtar gick rapplåten vidare vilket ändå
var ett bra val av dom som ringde in och röstade.
Mest bra därför att Kristoffer Hiding är snygg och han sjöng
refrängen. Det var väl Kristoffer? Swingfly - Me and my drum

Vi hörs imorgon va?
Godnatt natt fnatt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: