det gick bra

blogg inläggslåt: Asha Ali - The time is now
jag var rädd att jag inte skulle komma upp när jag ställde klockan på 05.25
igårkväll, men det gick bra, faktum var att jag kände mig rätt pigg när jag
trampade iväg på cykeln 10 minuter senare.



fick vänta en kvart på bussen, hade visst beräknat lite fel på tiden,
men det var bara för att vara på den säkra sidan, jag gick bredvid idag
på ett jobb inom handikappomsorgen som jag tror kan bli jättebra,
när jag kom tillbaka till stan åt jag lite lunch sedan fortsatte dagen
med en föreläsning om säljarens dröjsmål.

Nu är det äntligen dags för belöningen för pluggandet idag som jag
längtat efter hela dagen, lägga mig i sängen och kolla på lets dance
på nätet, det är inte det att jag bryr mig om vem som åker ut, det
är bara så otroligt vackert med dans. och ibland coolt också.

Ska bara ut i köket dricka te som kom på posten och läsa tintins brev,
värma en rispåse sedan hoppar jag i sängen.

Godnatt på dig.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: