bara några timmars mellanrum

på den korta kvällspromenaden fantiserade jag om cykelsemester längs
Göta Kanal och nyss läste jag ett meddelande från Stina där det stod om
cykelsemester, visserligen på Gotland, men feeeting vad najs det vore.

rätt konstigt hur humöret kan skifta så, ikväll var jag lite barnvakt, och typ
tankar på livet kan få mig alldeles knäsvag inte i den vanliga bemärkelsen
tänk mer ordagrant, det känns som att jag bara ska falla ihop..
på grund av vad? jag vet inte riktigt, det snurrar. så mycket.
och så tar jag en promenad med musik i öronen drömmer om sommaren
och då känns det där svaga i knäna långt borta, men det är bara några
timmar mellan känslorna.


tanken är väl inte att bara massa posebilder från helgen ska
dyka upp, men aja. kakans mysiga nattlinne åkte på i Malmö.

Godnatt


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: